<ظریف: هرگونه رویکردی جز حل‌وفصل مسالمت‌آمیز بحران در سوریه، محکوم به شکست است.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1138
نویسنده : کامران وزیری

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و سوریه؛

 
 

ولید معلم معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه سوریه عصر روز شنبه در تماس تلفنی با محمدجواد ظریف انتصاب وی را به سمت وزیر امور خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

 به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) وی در این تماس تلفنی با اشاره به این‌که «ادعای مطرح شده درباره استفاده دمشق از سلاح شیمیایی، ترفند جدید دشمنان دولت و ملت سوریه است»، این ادعا را قویاً رد و خاطرنشان کرد: گروه‌های تکفیری و تروریستی مرتکب این جنایت شده‌اند.

 همچنین معلم در این تماس تاکید کرد که دولت متبوعش با هیات تحقیق سازمان ملل که هم‌اکنون در سوریه بسر می‌برد، همکاری نموده و فرصت بازدید از نقاطی که از سوی این گروه‌ها، مورد حمله شیمیایی قرار گرفته است را فراهم خواهد کرد.

 وی افزود: هم‌اکنون با هیات مذکور در این خصوص در حال رایزنی هستیم.

 ظریف نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با محکوم کردن استفاده از سلاح شیمیایی توسط گروه‌های تروریستی، بکارگیری این‌گونه سلاح‌ها را به هر شکل آن، مخالف اصول انسانی و مقررات بین‌المللی دانست و ضرورت مقابله با این‌گونه اقدامات غیرانسانی را خاطرنشان کرد.

 وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به این‌که «هرگونه رویکردی به جز حل و فصل مسالمت‌آمیز بحران در سوریه، محکوم به شکست بوده و عواقب وخیمی به دنبال خواهد داشت»، بر لزوم حمایت همگان از فرآیند سیاسی حل بحران به عنوان تنها گزینه مطلوب تاکید کرد.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: